Feeds:
Kiriman
Komen-komen

Archive for Jun 2008

ELAUN NAIK LAGI?

pagi ni bila surf JPA web site, terperasan satu pekeliling baru. hmmm….aritu aku ada dgr khabar angin elaun utk kami,¬†kakitangan awam¬†akan naik lagi. bising kawan2 aku bercerita masa hari lapor diri kat tempat baru. tapi, rupanya elaun dan imbuhan bagi orang atas yang naik. agaknya bila pulak elaun dan imbuhan untuk orang2 bawah nak naik? terutamanya untuk orang2 gred sokongan. bagi la peluang kat diorang pulak…..

Advertisements

Read Full Post »

orang2 opis kater, mana2 duit os35000 utk pbelian harta modal tu yg lum kuar L.O baik keluarkan L.O cepat. takut nnt peruntukan tu kena tarik balik selaras dgn tindakan sgt bijak pak lah berkongsi beban kenaikan harga minyak dgn rakyat..

Read Full Post »

friendster kena block!

ceh! satu opis mengeluh..friendster dah xleh bukak. dah kena block!

adakah ini angkara btmk? adakah btmk memblock kesemua KPM dari friendster atau cuma kami di JPJS sahaja?

nampak gayanya, aku kena update blog freindster kat umah je la.. huhuhu

Read Full Post »